Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 czerwca 2012

Nasze drogie Lato


-Witam sąsiedzie, święto dzisiaj mamy, początek lata ! Co sąsiad  ma taką  minę  jak Piekarski na mękach?
- Bo Pani Hanko, jak słyszę Lato,  to ciarki  mi po plecach chodzą.
Coraz droższe  to Lato, zadowolone z siebie, siedzi przyspawane do stołka i ludzi wkurza. Mało tego, to jeszcze  herosem w aferze podsłuchowej został  jak go nagrywali na tych taśmach wstydu. Kręcił, kręcił  i wykręcił się, Kręcina jedna.
Nowej siedziby PZPN  mu się zachciało. Za  50 milionów. Sodoma i Gomora,
pani Haniu, tyle pani powiem.
- Co, pan sąsiedzie? Ja nie o tym Lecie mówię. O porę roku mi chodzi.
- A, tam.  Lato jak lato, albo będzie albo nie a ten, o którym ja myślę, to już pewnikiem na zawsze z nami zostanie. Coraz bardziej tęgawy, za kołnierz nie wylewa.  Sam powiedział, że kto nie pije ten kabluje. On do końca życia kablem nie zostanie, zobaczy Hania. A słyszała sąsiadka  jaką kasę dostanie ?
Osiem milionów ! Pytam za co?
- No, sąsiedzie sam pan powiedział, że za to , że jest.
- Ja też jestem a nikt mi  kasy nie daje. Jeszcze mi płacić za to każą. Od kołyski po deskę grobową.
- Zaraz, zaraz sąsiedzie, przecież  Euro nam zorganizował, troszczy się o rozwój piłki kopanej, wizję i misję ma...
- Z tą jego  wizją i misją to jak z TVP pani Haneczko. Wszyscy o nich słyszeli a nikt ich nie widzi. Jeszcze abonament będą ściągać przez skarbówkę. To rozbój na prostej drodze!
- No, co pan sąsiedzie. Jak  teatr czasem puszczą czy  programy o życiu seksualnym Indian, to  jednak jakoś  człowiek  o kulturę zahaczy.
- Pani Hania to jak dziecko. Jak chcę  kultury liznąć to  na Sejm sobie przełączę.
 Tam to taka kultura jest, że jak to oglądam, to mi się misja podnosi.  220/100
Życie seksualne mnie nie obchodzi, ja tam z moją nie będę się bzykał w Andach. Zresztą swoje lata mam, to mi już tylko wspomnienia zostały.
- No, dobrze sąsiedzie ale ja nie o tym. O lecie miało być..
- Niech mnie Hania nie dobija. Lacie, lecie,  mnie tam wszystko jedno.
- Teraz będzie nowe rozdanie sąsiedzie, zmiany idą.
- He, he ,rozrywkowa z Hani kobitka. Wizjonerka jak czy co?
To niech Hania powie kiedy Lato odejdzie?
- A sąsiad znowu swoje. Normalnie, jak  co roku we wrześniu.
 Mucha nie siada!

31 komentarzy:

  1. Widziałam ostatnio fajny obrazek z dialogiem, Lato mówi do Smudy "zwalniam cię!", a Smuda na to "Bez ciebie nie idę!", tak a propos znajomej reklamy z Błaszczykowskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooohhh, jak słyszę "Lato" to mi się nóż w kieszeni otwiera... tzn. otwierałby się na pewno, gdybym go nosiła... żadnego honoru ten człowiek nie ma... wbrew temu co sam mówi, przyspawany jest do tego stołka i do tej kasy jak "ament w pacierzu"... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam lato. I to lato i tego Latę.
    Po obejrzeniu jednej takiej konferencji, trwałam w szoku kilka minut.
    Ale sympatia mi zostałam. Lubię lato, ale Laty już nie.
    Serdeczności Haniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Odejdzie trochę później, w Październiku:))po odebraniu premii.Z pustą kieszenią nie będzie odchodził:)))Miłego dnia:)B.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest to, w pochmurny dzionek humor mi poprawiłaś. Jesteśmy chyba jedynym krajem na świecie gdzie Lato trwa kilka lat i nie wiadomo kiedy odejdzie.
    Pozdrawiam serdecznie. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak "amant w pacierzu" wolałby usłyszeć "przyczyn", bo nie przyczyna tego określenia. Polskie spawalnictwo zawsze było na świetnym poziomie!
    Do spawaczy pretensji nie mam, do przyspawanych i owszem! W dawnych czasach ludzie mieli honor. Dziś już nikt ze "stołkowiczów" nie wie co to jest.
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Od oceniania Laty są odpowiednie władze.
    A pora roku póki co rozpoczęta, oby piękna była i obfita w plony i kwiecie wszelakie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "przyczynę", miało być!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytuję za "Wprost":
    "Po Euro sprawię sobie koszulkę z napisem:Nie ma dnia, kiedy nie mogę dopisać do swojej listy ludzi, którzy mogą mnie pocałować w d..."

    OdpowiedzUsuń
  10. Sami widzicie, jak Lato działa na mnie.Zapomniałam wspomnieć o autorze pozdrowień z koszulki, która miała być, ale prezes PZPN i tak ma nas tam, gdzie zapowiedział i gdzie ma od dawna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. lato...chce mi sie slonka i upalu i urlopu, a lato i jedno i drugie kicha na caly swiat i slonce dla siebie bunkruje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne pogaduszki i na czasie :)) A Lato nie ma honoru!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie piszesz! A Lato lubię ale tylko kalendarzowe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ... najpierw Tomaszewski i jego "Polska dla Polaków" , teraz Lato z cytatem o koszulce...póki co Boniek się jeszcze w kulturalnych wypowiedziach trzyma, ale kto wie jak długo...
    A rozmowa z sąsiadem jak zawsze świetna:)
    Serdeczności zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haniu:) Poczytałam i z bananem na gębie rozpoczynam swoje wieczorne obowiązki:)))
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no tyle wątków ,a wszystkie na czasie ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalendarzowo-astronomiczne też mamy byle jakie. Żeby się tylko nie tłumaczyło, ze nazwisko zobowiązuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówiąc szczerze, żadne l(L)ato mi nie odpowiada :) Sport to najbardzuej obca mi dziedzina na świecie, a kalendarzowe lato jest za ciepłe, jak na mój gust. Jestem zimnolubna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołe sąsiadów dysputy. Tylko TEN Lato to nie minie prędko. Jest to mocno irytujące, taki prościuszek, zdania nie sklei, a śmieje się w nos narodowi i władzom. i nie o przegraną chodzi, a o całokształt mafijnych poczynań. nie rozumiem, że nikt nie może ruszy tego skopumpowanego bagna. Pozdrawiam, Haniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ***Życzę Ci dnia miłego, Kwiatów słońcem pachnących, Przyjaciół kochających, Radości i śmiechu bez końca. Dni pełnych pogody i słońca,..życzę super Weekendu*** Z SERCA POZDRAWIAM I BUZIACZKA ZOSTAWIAM.

    http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, fajnego Hania ma sąsiada :). Co do Lata... i na nie przyjdzie czas. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lato, oblał moje wspomnienia o nim, gnojówką. Postępuje tak arogancko, że wstyd. Jednak w czasie Euro, nie może poddać się do dymisji. Jest gospodarzem imprezy. Pan domu nie wychodzi gdy są goście. PZPN trzeba rozsadzić, ale musi to zrobić ktoś od środka. Nie widzę - na dziś - takiego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiadomo, że Lato nie zrezygnuje z funkcji prezesa i 60tys miesięcznie. Nas kibiców ma gdzieś głęboko i dopóki jest ponad prawem to sam na pewno nie poda się do dymisji. Poza tym ten człowiek nie ma za grosz ambicji ani honoru. W październiku na bank go nie wybiorą ale do tego czasu konto bankowe będzie mu puchło jak ta lala:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dobrze że jestem po urlopie...i mam dystans do " tego Lato"... Pozdrowienia zostawiam życzę słoneczka i uśmiechu tego lata...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hanno, wysłałam mail na adres w Onecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Lato ? Czy będzie lub nie będzie . Oto jest pytanie . A osiem milionów ? Na rok może wystarczy , a co potem ? Trzeba myśleć o przyszłości , bo ZUS nierychliwy i mało sprawiedliwy .
    Z HUMOREM , LEKKIM PRZYMRUŻENIEM OKA , ALE WSZYSTKO SIĘ ZGADZA .
    Pozdrawiam życząc następnych świetnie napisanych postów . Aromatyczna .

    OdpowiedzUsuń
  27. Już za parę dni, za dni parę
    Euro skończy się i volare
    Pożegnania kilka słów, Dziadku Leśny, bądź nam zdrów,
    Do widzenia ci...canto cantare .

    Lato, Lato, dam ci różę
    Lato, Lato, nie trwaj dłużej
    Na mistrzostwach świata chcemy grać
    A więc odejdź już...psia mać


    Pozdrawiam cieplutko i udanej niedzieli życzę :) be_jotka
    egnania kilka s

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie, że Mucha nie siada, bo ona raczej nie jest sytuacją życiową zmuszona do poszukiwania łysych i brzuchatych właścicieli grubego portfela, ale czy Lato z początkiem września odejdzie??? Hanno, ja tam obstawiam, że jak mu odprawą zrekompensują pensję, to się zgodzi, a jak nie, to będzie walka żywiołów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. gdyby lato trwało tak długo jak Lato, to ja bym tego Latę polubiła :))))

    OdpowiedzUsuń