Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 czerwca 2012

Nie wierzcie przesyłkom !


Nieźle rozbawił mnie news prasowy o Korze.
Biedna , odebrała przesyłkę z  60g konopi indyjskich. Przeprowadzono rewizję w jej domu i znaleziono 3g zioła. Winna jak diabli. I po co jej to było?
Przecież na przesyłce wyraźnie pisało: Ramona Sipowicz. Dla nie wtajemniczonych dodam, że to suczka Kory.
Co się stało z resztą specyfiku nie wiem i mogę się tylko domyślać.
Jak nic Ramona  machnęła ogonem z radości i zabrała się do konsumpcji. Biedna Kora załapała się na końcówkę trawki , ukryła ją przed psim nałogowcem a teraz przyjdzie jej beknąć.
Za chwilę głos zabiorą i całkiem słusznie obrońcy praw zwierząt. Nikt nie pytał Ramony czy chce nosić nazwisko przyjaciela Kory. Bez jej zgody przesyłka została odebrana przez osobę trzecią, naruszono tajemnicę danych osobowych Ramony podając je do wiadomości publicznej.  Biedna Kora w imię miłości do suczki raczej się nie wywinie a winowajczyni szczeka jej w nos i tarza w amoku w trawce.
Od dzisiaj  każda przesyłka zaadresowana do mojej Lejki będzie odrzucana z automatu. Licho wie, co ktoś może jej przysłać. 
Niby pedigree a okaże się, że ….
Nawet nie próbujcie tego numeru. Nic z tego. Własnej trawki ma pod dostatkiem, upaja się jej zapachem na okrągło. Nic dziwnego że taka zwariowana. Wniosek jest oczywisty. Teraz przyjdzie nam czekać na wizytę smutnych panów rodem z Jamesa Bonda. A trawka pachnie!

24 komentarze:

  1. Mnie także zdziwiła informacja na temat Kory i marihuany. Posiadanie takich substancji jest karalne, ale ilu jest ludzi, którzy mają to w domu i jakoś nikt do nich nie puka?
    Hanno, zabawnie ujęłaś temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie władze i ustawodawcy popadają w coraz większą paranoję. Za zabójstwo 25 lat ,za najmniejszą ilość trawki 3. A może dla luzu trochę "trawki" zapalicie, panowie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że ja przyjmuję przesyłki tylko "na konto". W przekazach przelewu, trawki nikt nie podeśle. Poza tym "odkrywki" - kartki /widokówki, też trawki nie zawierają. Raz tylko dostałem proszek w przesyłce, ale nikt się nie doczepił i kaszel minął po "zażyciu". Przesyłająca "nie siedzi", bo widzę Jej wpis (hi hi hi).

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakiś czas będzie to temat dyżurny. Jasne, że jestem "przeciw", ale nie uważam, że to na czołówki gazet sie nadaje. W tzw. wielkim świecie co druga osoba korzysta z marihuany, braknie czołówek...Pozdrawiam, Haniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kora pokazała sprytny sposób na dostarczenie narkotyków. Nazywa się "na psa". Sprawa się wydała i aby się uniewinnić powiedziała, że przecież ta przesyłka nie była do niej i że ktoś ją wrabia. Mam nadzieję, że mimo tego głupawego tłumaczenia odpowie za posiadanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam komentarze internautów - niezła robi się nabijka z Kory i polskiego prawa -:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ...Haniu, to jest News Roku 2012, nie sądzę, aby cokolwiek go przebiło:)
    Serdeczności zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Celebrytom nie raz przewraca się w głowie, Korze ostatnio szczególnie :( a kiedy lubiłam jej słuchać...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozbawiło mnie to strasznie. Paczka dla psa :) Dobrze, że listonosz znajomy, bo jeszcze kazałby psu podpisywać odbiór i byłby problem z przytrzymaniem długopisu. Chociaż taki pies na haju - kto wie co potrafi ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślę, że zrobiła sobie darmową reklamę i myślę, że z premedytacją -;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie napisane! Co do Kory ...Niektóre jej szare komórki z pewnością obumarły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mi oceniać Korę - każdy jest człowiekiem wolnym, każdy może robić co chce, każdy zapisuję własne kartki... nie będę oceniał Jej postępowania, ale jedno jest pewne - zarówno utwory Manaamu, jak i nowa płyta Kory "ping pong" są świetne : ) Kocham je .


    Kamil

    OdpowiedzUsuń
  13. No i pozbawili psa odrobiny przyjemności ,taki wiecznie ściskany i w światłach jupiterów ,musi czymś nadrabiać hahahahaha a i pani narobił kłopotów nie lada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A trawka pachnie... a trawka rośnie... pójdę chyba skosić, zeby nie kusiło sąsiadów... :))))
    Od dawna podejrzewałam, że Kora myśli coraz mniej logicznie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lekko, z humorem i ironią, czyli właściwie:))
    Pozdrawiam Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Że mnie taki news umknął... a może i dobrze, bo Twój sposób na jego przekazanie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech... już całkiem powariowali. Co do przesyłek, jak nie do mnie to nie odbieram. No to ma kobita problem. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam to gdzieś , czy pali i CO, pali:)) Lubię jej nagrania.Jest dorosła i sama kieruje swoim życiem.Rynsztok sieciowy pod jej adresem jaki czytam, to dno komentujących.Tyle w temacie.A trawkę uwielbiam :)taką soczystą, zieloną:)Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z moją przedmówczynią, choć Kory nie lubię. Jak dla mnie to może się zajarać tą trawą na śmierć, skoro taka jest jej wola.

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie nie gramy , ale kilogramy trawy . Cały trawnik zielony . Jutro będę kosiła . Są chętni ? A może jakiś piesunio lub kocisko się zgłosi ?
    Świetne poczucie humoru Haniu . Aromatyczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej napisanego komentarza Hanno nt. wybryku Kory nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Trawka jest nielegalna i jeśli Kora naruszyła prawo, niech ją ukarają jakby to zrobili z każdym innym. A co do niej samej, trawka jest już mocno passe. Trochę więc jestem Korą rozczarowana. Postarzała się kobita :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet po marihuanie nie wypisywalabym takich bzdur, jakie tudziez przeczytalam w komentarzach. :-)
    I tekscie Autorki.
    Ramona Kory :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przynajmniej wiem z Waszych slow, ze nie macie pojecia o co w ogole i w szczegolach w tym wszystkim chodzi. To tez dla mnie pocieszenie jakies. :-)
    Kazde od Was domniemanie o calej tej kwestii jest jak domniemanie niewinnosci i Kory i Ramony. Bo Kto udowodni, ze jest z nia inaczej? No Kto?
    Ramona Kory

    OdpowiedzUsuń